میز کانتر نمایشگاهی

میز کانتر تبلیغاتی

میز کانتر نمایشگاهی (POP UP COUNTER) که با نام پیشخوان نمایشگاهی نیز شناخته می‌شود به عنوان یک سازه برای تبلیغات مختلف به کار می‌رود. وجه تمایز این میز نسبت به میزهای معمولی، حمل آسان و قابلیت چاپ بر روی آن است. بیشترین کاربرد میز کانتر نمایشگاهی، جلب توجه افراد عبوری در تبلیغات محیطی است. میز کانتر به جز این مورد، قابلیت‌ها و شاخصه‌های اصلی دیگری نیز دارد. به عنوان مثال، در طراحی این میز، یک جایگاه و فضای داخلی، مخصوص قرار گرفتن اشیایی که قصد معرفی و فروش آن‌ها را دارید در نظر گرفته شده است.

به طور معمول از میز کانتر در سالن‌ها، سمینارها، فرودگاه‌ها، فروشگاه‌ها و …

  • میز منشی
  • میز تست محصولات
  • میز کانتر سمپلینگ
  • میز تبلیغاتی فروشگاه
  • و…

میز کانتر تاشو

حتما دقت کرده اید که در اکثر غرفه ها و همایش ها میزهای پذیرش با ظاهری هماهنگ با استندهای پاپ آپ نمایشگاهی وجود دارد. برای ایجاد فضای مناسب جهت سخنرانی، پاسخگویی و قرار گرفتن غرفه داران، میز کانترتاشو پاپ آپ بهترین انتخاب است. همچنین میتوانید از پاپ آپ کانتر جهت قرار دادن نمونه محصولات، کارت ویزیت و بروشورها استفاده کنید. ساختار کانتر پاپ آپ تقریبا مشابه استند پاپ آپ است. ساختاری از ماژول های مشبک که اغلب از جنس آلومینیوم هستند و به صورت خط کشی بهم متصل می شوند. رویه جلویی چاپ شده کانتر هماهنگ با طرح پاپ آپ نمایشگاهی و از جنس کوتد است. سطح میز هم با صفحه ام دی اف  پوشش داده می شود. از مزایای کانتر پاپ آپ قابلیت نصب و حمل و نقل آسان و مقرون به صرفه بودن آن است.

خصوصیات ظاهری میز کانتر تبلیغاتی

سازه میز کانتر تبلیغاتی، قابل حمل است. در قسمت نمای میز کانتر، یک صفحه گرافیک قرار دارد که با توجه به استانداردهای میز، در طرح و ابعاد مختلف قابل سفارش است. میز کانترتاشو با طرح گرافیکی دلخواه، برای ارائه محصول، قرارگیری در قسمت پیشین غرفه نمایشگاه و ارائه کاتالوگ‌های تبلیغی توسط پرزنت‌کننده محصول، کاربرد فراوان دارد. قسمت سطحی میز کانتر تبلیغاتی، از جنس ورق‌های پی وی سی و یا ام دی اف است که موجب استحکام و ایستایی مناسب میز می‌شود. این میزها از نظر قیمت، نسبت به نمونه‌های مشابه خارجی ارزان‌تر هستند و در انواع مختلف مانند تاج‌دار، طرح سوئیسی و خط‌‌ کش آهنی عرضه می‌گردند.

میز کانتر نمایشگاهی با قابلیت چاپ و حمل آسان

انواع میز کانتر نمایشگاهی

  • میز کانتر مگنتی: در این مدل میز، خط کش‌ها به صورت آهنربایی به هم متصل می‌شوند.
  • میز ساعتی: پس از قراری ساعت در جای مشخص، قسمت دایره ای، جهت ثابت ماندن خط کش‌ها چرخانده می‌شود.
  • میز کانتر مینی: این میز برای فضاهای کوچک مناسب است و ابعاد کوچکتری دارد.
  • میز کانتر ریلی: در این میز، خط کش‌ها در شیارهای مشخص بصورت ریلی قرار می‌گیرند
  • میز تاج دار: امکان اجرای تبلیغات روی قسمت بالایی (تاج) و قسمت پایینی میز وجود دارد.

قیمت میز کانتر نمایشگاهی

قیمت میز کانتر نمایشگاهی به دلیل ابعاد و متریال استفاده شده در ساخت میز کانتر متفاوت می‌باشد. که در فروشگاه پاپ‌آپ استند دو نوع درجه یک و دو ارائه می‌گردد.

خدمات چاپ و تبلیغ محصول برای میز کانتر

استند سازه میز کانتر از جنس فلز است که محل قرارگیری چاپ میز است. طرح مورد نظر شما، بر روی پلات با پوشش لمینت چاپ می‌شود. این پوشش، مقاومت چاپ را بالا می‌برد. پشت چاپ پلات و لمینت، مگنت‌های نواری تعبیه می‌شود تا چاپ پلات لمینت، به راحتی بر روی سازه میز کانتر نمایشگاهی قرار گیرد و این سازه فلزی را به محلی برای تبلیغ و معرفی محصول شما تبدیل کند.